DU KOMMER KLIVA PÅ MIG IGEN

är det inte underbart ,
när man vaknar denna tisdagsmorgon klockan 7.
tröttare än någonsin förr sedan skolan började .
kliver upp , shekar frukost , fixar sig.
sen när man precis skulle gå , kollar man på schemat
och upptäcker att man har sovmorgon tills klockan nio.
det är då man bara vill slå huvudet i väggen och gå och lägga sig .
men nej nej , man har ju redan fixat sig . ingen mening att sova då.
sen såklart måste jag dra ut med hunden som är mesig som
en jevla fluga och typ totalvägrar att gå ner på gatan för att det kommer
massa människor där .
vad hände med min innan , inte alls lika mesiga hund?
jo nu ska ni få veta.
innan sommarlovets slut annordnades en fotbollsturnering uppe vidd norregård
dom skrek som in i helvete , asså dom kunde verkligen inte hålla käften .
hela dagarna i säkert en vecka höll detta på .
och binks bara sprang runt med svansen mellan benen typ .
vågade inte ens gå ut i trädgården .

så tack underbara fotbollsspelare .
för att ni har förstört min hund och gjort honom
rädd för folkmassor
. :thumbup:

hoppas ni känner er stolta , min morgon har blivit ett helvete nu !


Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback