GINGERS DO HAVE SOULS

woow , kom precis på att jag nog är alldeles ensam hemma.
så man slog på lite musik för att dämpa tysstnaden .

iaf, kristin drog hem för typ en halvtimma sedan , hon skulle träffa vicke. :)
själv tänker jag bara chilla hela dagen ,
gå en runda med hunden och ta det allmänt lungt.
är verkligen inte sugen på att hitta på något annat idag ,
ännu mindre göra någon nytta,
annat än att ta en dusch då ;)

about the exems , dom är ganska mycket borta nu och det kliar betydligt mycket mindre. :D
vaselin hjälper faktiskt , tro mig ! ;)

nu ska jag slänga mig in i duschen och efter det ska jag nog ta och käka lite mat.

men innan det slänger jag nog in två roliga youtube videos , :)





enjoy ;)


Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback