HISS & DISS



  • STÖTEN , idag fick vi alltså papper inför stöten med skolan ,
GAAH ! den 19 - 23 januari ska jag äga backarna
  • MIN SYRRAS RUM , det är där jag spenderar all min tid
när hon är och kalasar i Marseille ;)
  • KLADDKAKA , som snart kommer beffina sig i min mun
för att sedan kontinuera sin resa vidare till min mage.
  • POKEMON , what more is there to say? ♥



  • VÄDRET , visst är det mysigt sånnahära dagar. men när man ska ta sig någonstans är det ju inte alls speciellt charmigt.
  • SKOLAN , den har faktiskt börjat helt okej .
men tidiga mornar och läxor första dagen - inte riktigt min grej
  • MIN UPPDATERING , förlåt alla älskade läsare.
jag bara ser hur antalet unika besökare sjunker :(
det är inte meningen att göra er besvinka med tråkiga inlägg , eller i vissa fall
inga inlägg alls .
jag ska helt klart bättra mig!



Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback