JAG BLIR GALEN

Godmorgon , eller nej . det är ganska långt ifrån morgon.
och jag blir galen på migsjälv för att jag har börjat sova så länge.
När skolan börjar igen lär jag vara helt död om mornarna.
fast iofs, man kanske ska tänka lite med på vilka tider man går och lägger sig ;)

anyways , idag vid tre tiden kommer salina.
vi ska kolla på danska paradise hotel och ha det allmänt mysigt .
alltså - gårdagen i repris :)



men snart måste jag börja skärpa mig ,
det kommer ju inte precis hålla med att
ligga och kolla på paradise och äta onyttigt varje dag. ;)
snart blir det ut och springa som gäller , om ca; en och en halv vecka dvs.
jag får ju trots allt inte tvätta håret på två veckor. :(

men nu ska jag klä på mig och gå ut en runda med hunden. :)




Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra ?:)

2010-08-18 @ 13:59:16
din blogg: http://eenligtmerima.blogg.se/

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback