LIKA IGNORANT SOM NI

märkte precis att det faktiskt finns
två stycken ctrl tangenter . min dag är räddad. :)
dock är det inte specieel snyggt med
en försvunnen tangent.
min höjdardator blev precis trashig. :thumbup:



tror nog jag ska ta och pimpa den eller ngt .
men stickers och stuff.
köpte ju till longboarden men dom ska inte på.
så dom ligger och skräpar i garanget nu . :thumbdown:

och ang. longboarden .
jag har inte åkt sen i måndags .
vädret har varit heeeelt fel för det ! :(

och i övrigt . är inte på speciellt bra hummör idag.
men slänger in en låt innan jag slutar skriva ,



sen kan ni ju berätta för mig om det finns någon skönare musik?
för det tror jag knappast !





Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback