Min händelserika dag

ser ni detdär? klockan 11! :O
det betydet att jag måste vara färdig klockan 10 för att sedan cykla upp till stan .
men tbh , jag gör det med nöje.
vi ska kolla upp mina sår på huvudet  , och det finns inte något jag vill mera än att bli av med dom!
och om det inte kommer bli bättre , måste jag nog ta ut dreadsen! :(



+ FIXA HALEBOP KONTANTKORT

efter det ska man möta upp kristin :D
en tjej som jag lärde känna på konfan & hon är en av dom roligaste människorna jag känner !
så ska man hare lite kul med henne , jag har inte träffat henne på flera veckor
ABSTINENS!

aprés ca - ska hon hänga med mig till tandläkarn.
jag känner på mig att jag kommer ha ett hål , så att hon måste borra .
och kristin måste sitta och vänta i evigheter. :(
men , låt oss hoppas på det bästa. att allt går så bra så !


Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback