SHAKE IT LIKE A STORY OF A GRANDPA

dudes & dudettes :D
dagen har tillbringats på olika platser i växjöstad
med en knäpp kristin och delvis med johan och victor, & liiiiten del med jens flens .

allting började på afritude . where I got vaselin ♥♥ . som ska rädda mig från exemet .
sen drog jag & kristin till tändläkarn.
did a couple of poses on the oranga thingys utanför,
och i tandläkarstolarna inuti.
efter det vaaa , så mötte vi vicke och johan & sprang runt med och utan dom ett tag.
sheka B&J cookie dough när dom dragit hemåt igen ,
sedan så drog jag hem , shekade måååt.

ventää på kristiiin , dra ut med vicke , juhän och flens .
komma tillbaka , sheka popcorn , dricka fanta , kolla film.
vad mer kan man begära? ;)







men hörni , nu ska jag fortsätta glo på film med kristin .
för hon är rolig . kristin asså! ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

aah det är som det ser ut..jag tar vicke mellan benen.



MEN VIKKA MUSKLER; MOHAHAHAHAH(6)

2010-08-17 @ 11:39:40
Postat av: Kristin

det där ser lite kinky ut johan..

2010-08-18 @ 17:11:05
din blogg: http://fourgirlsandaginger.blogg.se/
Postat av: Johan

Alldrig:@

2010-08-19 @ 00:03:30

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback