PLUGGTAKTIK ?

såhär ser det nästan alltid ut när jag pluggar , jag har med mig varm chocklad . klassisk musik från spottan och mit svamplampa. det är då allting går som bäst. klassisk musik har jag nästan alltid när jag pluggar. helst musik utan text . enklare att koncentrera sig och man blir sjukt mycket lugnare.
vill du också ha en plugg playlist , klicka här.
pluggar man språk , som jag gör atm är nog det bästa tipset att använda google translate. så slipper man söka runt bland alla hundratals ord i gloslistan , bara att skriva in , så har man detdär sen.



Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Snygg header! Du verkar ha en väldigt bra blogg. Sv: Tack så mycket! :)

2010-12-08 @ 15:32:31
din blogg: http://Darksess.soclog.se

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback