TIDSINSTÄLLT - FÖRMODLIGEN I SKOLAN


- jag kommer gärna inte förnära en person.
för jag har en vana att börja leta fel på personen då, helst har jag folk på lite avstånd. Spelar ingen roll hur mycket jag tycker om personen , jag gör det automatiskt.

- jag är brutal tidsoptimist och skjuter helst upp saker till sista sekund. ni som går i min klass och är i min närhet vet förmodligen redan det. Att bo två minuter från skolan hjälper inte överhuvudtaget . jag kan inte komma i tid helt enkelt.

- jag snackar inte mycket när jag är hemma eller med personer jag inte känner . antingen är jag jättesocial eller så håller jag tyst . jag har nog inget mellanläge i dom situationerna.

- Looptroop är min absoluta favoritgrupp tillsammans med håkan hellström och timbuktu.

Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback