DEN FALSKASTE SOM FINNS

ni som inte vill läsa , läs inte .
ni som tycker att jag bara klagar , läs inte .
ni som inte bryr er , läs inte .
jag måste bara få säga detta.


det jag nog hatar mest av allt här i världen är falska människor .
ni ska bara veta hur många roliga minnen jag har med vissa människor ,
fast nu beter dom sig som om jag inte finns .
dom är inte alls likadana , saker dom aldrig skulle sagt innan säger dom nu .
man sitter i en obekväm sits varenda gång man ser människan ,
ska man hälsa eller ska man inte göra det ?
för jag vetefan om man kommer få något svar eller inte .
whatsup med det?
vad säger att man inte ska kunna fortsätta vara vänner och ha lika roligt
bara för att man inte umgås med samma folk , eller bara för att man
inte längre ses under samma omständigheter.
sen finns det folk som verkligen förändrats påriktigt ,
folk man inte ens vill känna längre .
folk som gör så idiotiska grejer att man skämms över att veta av dem .
men jag ska fan inte lägga ner min tid på sånna människor längre .
vill inte dem känna mig vill inte jag känna dem längre .
visst ibland kan man sakna dem , men vad är grejen med att inte bry sig?
vad är grejen med er?

Kommentarer
Postat av: WeDesign

tjenare! är du sugen på en ny bloggdesign? vi har just nu en tävling i bloggen där du kan vinna en söt design. :)



eller behöver du bara designhjälp? kika in hos oss!

/ WeDesign

2010-09-22 @ 00:09:18
din blogg: http://wedesign.blogg.se/

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback