DIZZ IZZ ZEH LÄGE

imorgon mina vänner , så beger jag mig till blekinge
med määtild , kristus och en massa andra random dudes. :D
vi ska på ung utbildning hetere, en ledarutbildning för kommande
konfirmationsläger. så vi ska vara där ute och bekanta oss
med massa andra 15 åringar och uppåt?

anyways, ska packa klart sen ska jag dra ner och springa lite. ;)
behöver verkligen ett par bra löparskor ,
och är galet sugen på dessa;




aja ,
plus att jag ska lägga till en ny kategori ,
KLÄDER
kommer den heta, alla kläder jag visat hittils
ligger nog i kategoring OUTFITS
om inte det så ligger dom nog på ALLMÄNT ;)



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-09-16 @ 16:39:35
din blogg: http://vadfanskajagheta.se

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback