DON'T HATE APPRECCIATE



sommarn , underbar och ibland så saknar jag verkligen att kunna springa runt i shorts och linne . eller någon söt klänning eller bara i bikini med flipflops utan att frysa :D

men jag kan inte sluta gilla hösten , vädret är tråkigt javisst .
men är det inte supermysigt att sitta inne och höra regnet smattra mot fönsterrutorna . och att klä på sig ordentligt i snygga höstplagg , halsdukar, vantar , några snygga kängor ,
och massa sköna detaljer . 

sommarn , jag älskar dig men hösten ligger mig mycket varmt om hjärtat. ♥

men nu hörrni , ska jag ta lite blåbär med mjölk och socker . ;)



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-21 @ 21:00:15
din blogg: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback