DUBBELMORAL X1000

detta är vad jag vill :jag vill börja träna , sluta käka godis , bli en aning slimmare & gå ner i vikt .
detta är vad jag gör ; önskar att jag börjar träna , önskar att jag inte åt fullt lika mycket & hoppas på att gå ner i vikt .
som om man skulle bli fit automatiskt.
jag har inte tränat idag , jag har ätit godis , jag fikade med mormor dvs. gigantiska cupcakes.
vartfan är jag påväg?

sluta nu , en dos självdiciplin if I may .


anyways , försöker fixa lite kläder och grejer nu .
himla kul faktiskt , en tjej jag inspireras av galet mycket är
klara --> www.djamila.devote.se.
om man ändå skulle våga gå runt i hennes kläder asså .
dregel




Kommentarer
Postat av: Hei-na

fin blogg :)

2010-09-19 @ 20:13:44
din blogg: http://heddes.blogg.se/

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback