NU DÖR JAG

fan va ofräsch jag känner mig , :(
ansiktet ser ut som hej kom och hjälp mig , och håret vill inte alls
och hårbandet ser helt reet ut .
tillochmed mina öron ser efterblivna ut .
what's up with that?
skönt att webcamen faktiskt är rätt så nådig ändå.

här skulle det egentligen varit en bild på mig idag ,
men fan va jag ångrade mig :P
dock inte mycket freschare igår


har lust att typ bara lägga mig ner med värsta ansiktsmasken och chilla ,
men mormor kommer snart och jag menar , jag pallar inte tvätta av
ansiktet för att dra ner och sminka om mig igen .
för ska förmodligen ut och leta praoplats också.
good luck chuck !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder du har på bloggen.

Vad gör du annars?

Http://smekizz.blogg.se

2010-09-19 @ 17:37:42
Postat av: matilda

HATAR DIG OLIVIA! :( du e fan för fin och har världens vackraste leende ? :o hihi, nu blev jag avis as hell!

2010-09-19 @ 23:13:28

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback