lullabies, look in your eyes, run around the same old town.

MIN TRO

Jag är kristen.
och var snälla och lyssna nu, kristen, inte jude!
Misstolka mig inte nu, jag har ingenting emot judar eller judendomen.
Men kom inte och klanka ner på kristna som inte har Gamla Testamentet som sitt främsta ledsnöre utan Nya Testamentet. Har stått ut med allt förmycket skitsnack om GT och vill ni ta den diskussionen föreslår jag att ni för den med en jude som tror på vad som står i GT, istället för en kristen som inte alls är lika insatt.
SÅ, och nej jag tror inte på allt som står i bibeln. Det står många konstiga saker där.
Min syn på Gud avviker även infrån många andra kristnas syn på Gud.
Jag tror främst på Gud i skepnaden av den helige ande, men såklart även som Jesus.

Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback