ALL THE REDEMPTION I CAN OFFER GIRL

och hon är tillbaka , den oövervinneliga , den allsmäktiga , den gudomliga
OLIVIA ANDERSON
men imorn ska jag ge iväg mig ännu en gång , kanske mobilbloggar lite . om jag fattar hur man gör med den nya telefonen .

saker jag hunnit med under tiden jag varit borta :

jag har faktiskt hunnit fylla 16 innan vi senast sågs ,
jag har hunnit töja upp till 20 mm i båda öronen ,
jag har varit i göteborg och köpt vinylskivor ,
jag har förälskat mig i The Doors ,
jag har köpt nya kullager och hjul till brädan ,
jag har kärat ner mig i Beyond Retro ,
jag har slutat äta fisk ,
jag har börjat laga mat med mycket linser och bönor ,
jag har börjat äta grönsaker ,
jag har slutat äta mat som innehåller E ämnen som  börjar på fyra ,

saker som kommer hända framöver :
imorgon åker jag till stöten ,
nästa helg åker jag till kungsholmen med mina military buddies ,
osv osv

Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback