riding with the wind

MINA FÖRÄLDRAR

vet faktiskt inte varför jag skulle skriva om mina föräldrar på min blogg .
men eftersom att det är en av uppgifterna , och för att jag aldrig gav er något ordentligt svar på gårdagens så får det väl bli så att jag skriver litegranna om mina föräldrar ändå.

PAPPA

bor i göteborg , därav träffar jag honom inte speciellt mycket , men åtminstonne nån gång varje / varannan månad.


MAMMA

är den jag bor permanent hos , hon är tillsammans med joakim och ah . har inte så mycket mer att säga.
vad vill ni veta om mina föräldrar egentligen?



SAMMANLAGT

de har varit skilda sedan jag var sju och förra året , om jag inte minns helt fel , så flyttade pappa till Göteborg. jag älskar dem båda , men såklart ryker man ju ihop lite då och då .

Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback