well she's walking through the clouds with a circus mind that's running round

OM MIG

60 - 70 tal . är allt jag kan komma på just nu .
musiken , människorna , kläderna , hela alltihopa . jag är född på helt fel tid. STATEMENT
nu ska jag fortsätta ,
jag gillar :
att köpa kläder , utan att slösa pengar . vilket är titeln på den 4e mission impossible filmen.
att lyssna på vinylskivor , men min själ gör ont när plattorna hackar.
att spela munspel , även om jag inte vet hur man gör.
att spela gitarr , helst kombinerat med ovanstående.
att laga mat , that's why I'm becoming the fat person I'm on my way to be.
frosties , no words can explain  my love to you.
the doors , bob dylan , pink floyd , fleet foxes , jimi hendrix - bands/artists that I love




jag har bott i växjö hela mitt liv , och vill inget hellre än att komma här ifrån .
ändå tackade jag nej till att flytta till min pappa i den älskade staden Göteborg.
Ibland är jag jätte blyg , ibland är jag den mest sociala människan i världen ,
snackar jag med folk väldigt mycket vid datorn men sällan irl får jag prestationsångest.
har jag målat upp en annan bild av migsjälv än vad jag är?!

jag tänker otroligt mycket , på allt . små signaler blir stora i mina ögon. Jag vill bli ihågkommen .
men jag vet varken för vad eller hur jag ska kunna bli det.

och , jag är kristen . believe it or not .
men jag tänker inte skriva mer om det i detta inlägget eftersom att det kommer en dag om även det.

Kommentarer

Jag vet att du vill:

Namn:
Kom ihåg mig?

mail: (visas inte)

din blogg :

Din åsikt:

Trackback